Rekrutacja na szkolenia

2020-06-14

Prowadzimy rekrutację na szkolenia z poniższych tematyk:
• Grafika Komputerowa z wykorzystaniem Adobe Ilustrator i Adobe Photoshop (54h)
• Narzędzia komunikacji online w promocji i marketingu w internecie (30h)
• Copywriting (30h)
• Zarządzanie pakietem Google Apps for Work (38h)

Zapraszamy serdecznie!

Szkolenie z zakresu ICT nt. Grafika komputerowa z wykorzystaniem „Adobe Illustrator i Adobe Photoshop”:
• standardy i ustalanie wymogów projektów graficznych,
• identyfikacja elementów w procesie przygotowania zdjęć,
• zasady pracy w środowisku Adobe Photoshop,
• tworzenie i edycja obrazów przy użyciu programu Adobe Photoshop,
• przygotowanie i publikacja obrazów cyfrowych,
• znajomość standardów i ustalanie wymogów projektów graficznych,
• znajomość zasad pracy w środowisku Adobe Illustrator,
• tworzenie i edycja grafiki przy użyciu programu Adobe Illustrator,
• umiejętność archiwizacji, eksportu i publikowania grafiki za pomocą programu Adobe Illustrator.

Szkolenie z zakresu ICT nt. „Narzędzia komunikacji online w promocji i marketingu w Internecie:
• Facebook marketing – profil firmowy: informacje, które należy umieszczać, określenie grupy docelowej, pozyskiwanie klientów, jakie treści publikować, język FB, wzbogacanie treści własnych postów,
• Strategie reklamowe na FB: główne założenia strategii reklamowej, jak określić cele reklamowe, określenie grupy docelowej kampanii,
• Konto reklamowe: podstawy Facebook Ads – jak założyć konto reklamowe, dostępne formaty reklamowe (charakterystyka, jak dobrać właściwy format reklamowy do celów kampanii),
• Facebook Ads: tworzenie kampanii reklamowej, Facebook Ads Manager, Facebook Power Editor – podstawy,
• Charakterystyka SEO: czym jest SEO?, wyniki naturalne vs Płatne, SEM = SEO + PPC, synergia SEO i SEM, dobór i analiza słów kluczowych (jak szukać odpowiednich słów kluczowych, konkurencyjność fraz, na co pozycjonuje się konkurencja, przegląd najlepszych narzędzi doboru fraz,
• Najważniejsze czynniki wpływające na pozycje w Google: jak wpływać na pozycje w Google (czynniki wewnętrze i zewnętrze), SEO Copywriting – jak pisać teksty przyjazne wyszukiwarkom,
• Local SEO: co się zmienia w strategii lokalnego SEO, pozycjonowanie w wynikach lokalnych
i mapach, elementy optymalizowane w mapach,
• Filtry w Google: działanie algorytmów Panda i Pingwin, sprawdzanie filtrów, jak bronić się przed filtrem,
• Strategie SEO: pozycjonowanie wybranych słów, pozycjonowanie szerokie (Long Tail), SEO multimediów (grafika i wideo), SEO PR, SEO dla Social Media i Web 2.0, Mobile Search,
• Jak zacząć stosowanie SEO: do kiedy jesteśmy w stanie pozycjonować witrynę samodzielnie? Wybór strategii SEO,

Szkolenie z zakresu ICT nt. „Copywriting”:
• Wprowadzenie do copywritingu: wpływ na decyzje zakupowe klientów, zastosowanie Core Complex (BDF), UX: jak trafić do klienta, USP – definiowanie i wykorzystywanie copywritingu,
• Copywriting Human 2 Human – komunikacja H2H, zasada Don’t tell me – Show me,
• Struktura tekstów – architektura Copywritingu: Eyetracking – definicja, zastosowanie, „Najbardziej Oczekiwana Reakcja”, znaczenie układu grafiki i tekstów w materiale reklamowym; Reguła KISS – znaczenie przejrzystości tekstu, zasada trójjedności, zasady redakcyjne; Model AIDA i jego zastosowanie,
• Język korzyści w Copywritingu: co to jest i na czym polega, pisanie językiem korzyści,
• Neuromarketing w Copywritingu: model Miltona, Techniki NLP, Call 2 Action,
• Tekst sprzedażowy a reklama: pisanie tekstu sprzedażowego, pisanie reklamy, skuteczne nagłówki,
• Kreatywny Copywriter: Naoming – tworzenie nazw dla firm, produktu i usług, tworzenie sloganów firmowych i produktowych haseł reklamowych,
• Pozycjonowanie stron internetowych – SEO Copywriting: White Hat SEO, zasady pozycjonowania stron internetowych; zakazane techniki pozycjonowania, kontrolowanie agencji – przydatne wskazówki; wyrażenia kluczowe – wybór podstawowych i szczegółowych fraz SEO, Koliber i Panda – jak współpracować z algorytmami Google; optymalizacja struktury strony www pod kątem pozycjonowania,
• Optymalizacja tekstów pod kątem pozycjonowania,
• Metadane,
• SEO Copywriting i treści zapleczowe: co to jest, jak je tworzyć – narzędzia, techniki, cele,
• Analityka: jak monitorować efektywność SEO Copywritingu.
• Jak pisać teksty na stronę internetową (warsztaty): jak współpracować z programistą i grafiką, praca z szablonem WordPress, układ tekstów na stronie internetowej – intuicyjność, Przejrzystość, konwersja,

Szkolenie z zakresu ICT nt. „Zarządzanie pakietem Google Apps for Work”:
• wprowadzenie do Cloud Computing, bezpieczeństwo w sieci, zastosowanie rozwiązań Cloud Computing w codziennej pracy,
• GMail i Inbox – zarządzanie pocztą e-mail i sztuczna inteligencja,
• Google Drive – wprowadzenie do aplikacji, sposób i cel działania, zarządzanie plikami, udostępnianie i wyszukiwanie plików, tworzenie i zarządzanie folderami,
• Google Arkusze – formatowanie arkuszy kalkulacyjnych, stosowanie funkcji, dodawanie wykresów, linkowanie tabel, korzystanie z dodatków, udostępnianie dokumentów, zarządzanie i nadawanie praw dostępu,
• Google Docs – dokumenty: formatowanie, dynamiczne linkowanie treści zewnętrznych, wstawianie treści z innych aplikacji G Suite, linkowanie obrazów, dodawanie zewnętrznych aplikacji z galerii dodatków, udostępnianie dokumentów oraz zarządzanie nadawaniem praw dostępu,
• Google Prezentacje – formatowanie prezentacji, korzystanie z szablonów, dodawanie treści
z arkuszy, dodawanie obrazów, udostępnianie dokumentów oraz zarządzanie nadawaniem praw dostępu,
• Google Formularze – tworzenie prostych oraz złożonych formularzy, zmiana bannerów, udostępnianie formularzy, kontrola wyników w formularzach, tworzenie bazy danych
w arkuszach, sprawdzanie wyników w arkuszach,
• Google + (Google Plus): konfiguracja profilu oraz społeczności otwartych i zamkniętych, dodawanie treści, zarządzanie dostępem do społeczności oraz zarządzanie kręgami,
• Google Konferencje – Hangouts: korzystanie z funkcji czat, czat grupowy, dodawanie użytkowników, prowadzenie konferencji wideo jeden na jeden oraz z wieloma użytkownikami,
• Google Kalendarz – tworzenie wydarzeń, zapraszanie na wydarzenia grupowe oraz na konferencje wideo, ustawienia prywatności, zarządzanie zasobami takimi jak np. pokoje konferencyjne, beamer lub inner, ,udostępnianie swojego kalendarza, tworzenie dodatkowych kalendarzy,
• Google Kontakty – zarządzanie kontaktami (dodawanie, usuwanie oraz udostępnianie), dodatkowe aplikacje umożliwiające zarządzanie kontaktami,
• Google Notatnik – Keep: dodawanie notatek, notatek głosowych oraz obrazów do notatek, tworzenie list To Do i udostępnianie notatek,
• Google Zdjęcia – zarządzanie obrazami, dodawanie obrazów z różnych urządzeń (komputery, laptopy, telefony), wyszukiwanie zdjęć oraz edycja zdjęć, tworzenie albumów, udostępnianie albumów albo wybranych zdjęć, wykorzystanie zdjęć w aplikacjach zewnętrznych,
• Google Witryny – witryny intranetowe i witryny internetowe, dodawanie i formatowanie treści tekstowej, obrazów i filmów wideo, dodawanie współpracowników do wspólnego tworzenia witryny, dodawanie podstron, dodatków, udostępnianie witryn, tworzenie stron responsywnych
za pomocą nowych witryn

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego